Rólam

Az elmúlt 10 évben minden oldalról megismertem a borok és a gasztronómia világát. Diplomámat 2017-ben a Corvinus Egyetem szőlész-borász mérnöki szakán szereztem. Az ezt követő első szüretet a Kovács Nimród Borászatnál töltöttem, utána a Veritas Borkereskedésben helyezkedtem el és tanultam meg a kiskereskedelmi borértékesítés rejtelmeit. Mindeközben már előadásokat tartottam HORECA-partnerek részére.

A tanulást a munka mellett is folytattam. Elvégeztem a Borkollégium alapfokú, középfokú és felsőfokú borszakértői tanfolyamait, majd adódott a lehetőség, hogy főállású munkatársként ott maradjak dolgozni. A boriskola vezetésével, illetve a borbeszerzés koordinálásával bízott meg a tulajdonos.

Időközben munkaköröm a Winelovers brand content marketing menedzseri tevékenységével bővült: szerkesztettem a márkát támogató Winelovers Blogot, rendezvényszervezőként pedig évi hat 1000-1500 fős rendezvény és a Magyar Borok Bálja tartozott hozzám. Közreműködtem a Winelovers Webshop online borszaküzlet létrehozásában, majd utána az operatív vezetéséért feleltem 2 évig. Később részt vettem Magyarország egyik legprofesszionálisabb online borbárjának, a BAR24-nek a felépítésében, valamint salesesként büszkén képviseltem a tokaji Juliet Victor márkát.

2018-ban elvégeztem a világ elsőszámú boros oktatási intézményének számító Wine and Spirit Education Trust (WSET) Level 3 nemzetközi borszakértői tanfolyamát, azóta rendszeresen tartok kurzusokat 30-40 fős csoportoknak a Borkollégiumban. 2019-ben, a zsűri legfiatalabb tagjaként először bírálhattam a Winelovers 100 – A 100 legjobb magyar bor elnevezésű rangos borversenyen.

Vallom, bor nem létezhet gasztronómia nélkül, ezért ezen a vonalon is képzem magam. 2020-ban elvégeztem egy cukrász OKJ-képzést, illetve egy haladó csokoládékészítő tanfolyamot. Így szerzett tudásomat előadásaimon és a gasztronómiai szaktanácsadások során hasznosítom.

A lehető legszélesebb körben szeretném építeni a hazai boros közösséget, illetve támogatni a minőségi borászatokat abban, hogy minél több embernek örömet szerezhessenek. Ezért is indítottam el saját brandemet: a Borozz Fannival-t, ami gasztro PR-ral, bormarketinggel és szaktanácsadással foglalkozik. Többek között borvacsorákat, előadásokat, tanfolyamokat, továbbképzéseket tartok borászatok és éttermek számára. Évek óta vendégelőadó vagyok a Corvinus Egyetem Borkommunikáció óráján, ahol a borkóstolás alapjaiba vezetem a jövő borfogyasztóit.

2021. januárjától a Herczeg Ágnes Wine Consulting csapatának tagja vagyok, ahol bormarketinggel, borászati és borvidéki márkastratégia építéssel, kommunikációs tanácsadással foglalkozunk és minden erőnkkel azon vagyunk, hogy eredményesen segítsük a magyar borászatok hazai és nemzetközi fejlődését.

Tudásomat a marketing területén a mindennapi teendők elvégzése mellett Lévai Richárd – Liftup közösségi marketing kurzusa, a LABA Hungary kurzusai, valamint Growth Hacking tanfolyamok által mélyítettem tovább.

Motiváltság, precizitás, lelkiismeretesség, önállóság, gyors, megbízható munkavégzés jellemez.

Dolgozzunk együtt a magyar borokkal, a magyar borokért!